Interieur fotografie huis in de verkoop Den Haag

Posted on March 6, 2013

2


Woningfotografie Den Haag

Afgelopen week de woning gefotografeerd van een vriendin van mij, huis is net verkoopklaar gemaakt. Deze woning in Den Haag zal met behulp van deze foto’s onder andere op funda geplaatst worden.

Gezien het feit dit een hobby en passie van mij is, fotografeer ik huizen buiten Nederland geheel gratis! Exclusief reiskosten, food & beverage en overnachting in boutique of Design Hotel (gewoon omdat ik dit leuk vind!). Bij interesse kunt u mij mailen via ddct75@gmail.com  Meer fotos zijn te vinden op http://www.flickr.com/donaldtravel

Last week I took pictures from a friends interior in the Hague as she wants to sell her appartment. With these pictures she will put her add online.

Cause of the fact that this is my hobby I take interior pictures of houses outside of the Netherlands for FREE! only ask for travel expenses, food & beverage and a night stay in a boutique or design hotel. When interested please do email me to ddct75@gmail.com For more pictures please visit http://www.flickr.com/donaldtravel